Kirkenes videregående skole

Emne
År
Noter
  • De tradisjonelle, ideologiske konfliktlinjene i norsk politkk har vært mer markante på nasjonalt enn på regionalt nivå. I regional politikk ser vi tydelig at et stadig mer komplisert samfunn bidrar til at politikken blir med administrativ og at hensyn til konkurranseevne, effektivitet og vekst oppfattes som noe som kommer før politiske verdier. I programmet ser en nærmere på forholdet mellom by og land, som alltid har vært et viktig tema i norsk politikk. Hvordan oppfatter politikerne på ulike nivåer forholdet mellom verdier og distriktspolitikk.
Tilgjengelige
  • 0/0
Lånere på venteliste
  • 0 (0)
*000      gm
*00111833
*007vf
*008020311         no     a     a    0 nob
*082  $a320$zh
*082  $a307.109481
*096  $asam v 320 Ma
*24510$aMakt og politikk$bEtter ideologiene$hvideogram
*260  $aS.L.$bs.n.$cu.å.
*300  $a1 videokassett (VHS) (30 min.)$blyd., kol.
*520  $aDe tradisjonelle, ideologiske konfliktlinjene i norsk politkk har vært mer markante på nasjonalt enn på regionalt nivå. I regional politikk ser vi tydelig at et stadig mer komplisert samfunn bidrar til at politikken blir med administrativ og at hensyn til konkurranseevne, effektivitet og vekst oppfattes som noe som kommer før politiske verdier. I programmet ser en nærmere på forholdet mellom by og land, som alltid har vært et viktig tema i norsk politikk. Hvordan oppfatter politikerne på ulike nivåer forholdet mellom verdier og distriktspolitikk.
*650  $aSamfunnsplanlegging$xlokalsamfunn
*653 1$aDistriktspolitikk
*699  $aSamfunnsfag
*850  $aKirkenes
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Send til