Kirkenes videregående skole

Rusa eller gal: sammenhenger mellom rusmisbruk og psykiske lidelser
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Rusa eller gal: sammenhenger mellom rusmisbruk og psykiske lidelser
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • Helse og sosial q616.86 Br
Eier
  • Kirkenes vgs
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2002
Noter
  • Forfatterne har jobbet med stoffmisbrukere innenfor en avdeling for rusrelatert psykiatri i flere år, og er blitt stadig mer oppmerksomme på forekomsten av psykiske lidelser av ulik karakter hos disse pasientene. De fokuserer i dette heftet på sammenhenger mellom rusmiddelmisbruk og ulike psykiske lidelser, og de gir en beskrivelse av ruskulturen, tiltaksapparatet og behandlingsmodeller.
ISBN
  • 82-7786-147-8
Tilgjengelige
  • 0/0
Lånere på venteliste
  • 0 (0)
*000      am
*00113566
*007  
*008040121s2002    no     ar    a    0 nob 9 
*015  $bFS
*020  $a82-7786-147-8$bh$c80.00
*038  $gEksp. av vareeier, må bestilles direkte
*040  $aForlagsentralen ans
*078  $aPsykiatri$b23550
*079  $aFagbøker. Helse sosialfag$b223
*0821 $a616.86$zh
*096  $aHelse og sosial q616.86 Br
*10010$aBratteteig, Margot$jNorge
*24510$aRusa eller gal$bsammenhenger mellom rusmisbruk og psykiske lidelser
*250  $a2. utg., 1. oppl.
*260  $aStavanger$bStiftelsen psykiatrisk opplysning$c2002$fStiftelsen Psykiatrisk Opplysning$g2002
*300  $d0 g.
*520  $aForfatterne har jobbet med stoffmisbrukere innenfor en avdeling for rusrelatert psykiatri i flere år, og er blitt stadig mer oppmerksomme på forekomsten av psykiske lidelser av ulik karakter hos disse pasientene. De fokuserer i dette heftet på sammenhenger mellom rusmiddelmisbruk og ulike psykiske lidelser, og de gir en beskrivelse av ruskulturen, tiltaksapparatet og behandlingsmodeller.
*599  $aCIP
*650  $aPsykiske lidelser
*650  $aRusmisbruk
*70010$aHove, Ingunn$eforfatter$jNorge
*70010$aAakerholt, Amund$eforfatter
*850  $aKirkenes vgs
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til