Kirkenes videregående skole

År
  • 1958
Noter
  • Dette mord-dramaet er tildels en munter, men fremfor alt en fengslende og inntens thriller. Fem Oslo-mennesker reiser på hytta til en gammel venn dypt inne i Østerdalsskogene.Vennen Bjørn Werner er forsvunnet og liket blir funnet ved bredden av "de dødes tjern". Det blåses liv igjen i det gamle sagnet fra forrige århundre om at en mann drepte sin søster og hennes elsker for så å drukne seg i vannet. Siden har flere blitt besatt av et uimotståelig dragsug fra "de dødes tjern". Hvem blir neste bytte?
Tilgjengelige
Lånere på venteliste
  • 0 (0)
*000      gm
*0019737
*007vf
*008980909         no     a     a    10nob
*096  $anor v D
*24503$aDe dødes tjern$cregi og manus Kåre Bergstrøm ; basert på en bok av Andre Bjerke$hvideogram$wdødes tjern
*260  $a[Oslo]$bNorsk film$c1958
*300  $a1 videokassett (VHS) (1t.15m)$blyd.
*505  $aDette mord-dramaet er tildels en munter, men fremfor alt en fengslende og inntens thriller. Fem Oslo-mennesker reiser på hytta til en gammel venn dypt inne i Østerdalsskogene.Vennen Bjørn Werner er forsvunnet og liket blir funnet ved bredden av "de dødes tjern". Det blåses liv igjen i det gamle sagnet fra forrige århundre om at en mann drepte sin søster og hennes elsker for så å drukne seg i vannet. Siden har flere blitt besatt av et uimotståelig dragsug fra "de dødes tjern". Hvem blir neste bytte?
*655  $aKriminal
*70010$aBjerke, André
*850  $aKirkenes
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Send til